INSPECCIÓN EDUCATIVA
Cataluña: Decreto de Inspección Educativa: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/8356/1838955.pdf
PRINCIPAIS NOVAS DA LOMLOE
EBAU
Orden PCM/2/2021, de 11 de enero, por la que se determinan las características, el diseño y el contenido de la evaluación de Bachillerato para el acceso a la Universidad, y las fechas máximas de realización y de resolución de los procedimientos de revisión de las calificaciones obtenidas, en el curso 2020-2021: https://www.boe.es/buscar/pdf/2021/BOE-A-2021-460-consolidado.pdf: https://www.boe.es/buscar/pdf/2021/BOE-A-2021-460-consolidado.pdf
Proceso de Admisión
Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849
Formación Profesional
CONVALIDACIÓNS: Real Decreto 1085/2020, de 9 de diciembre, por el que se establecen convalidaciones de módulos profesionales de los títulos de Formación Profesional del sistema educativo español y las medidas para su aplicación, y se modifica el Real Decreto 1147/2011, de 29 de julio, por el que se establece la ordenación general de la formación profesional del sistema educativo: https://www.boe.es/boe/dias/2020/12/30/pdfs/BOE-A-2020-17274.pdf
LOMLOE
LOMLOE: Disposición Final Sexta. Entrada en vigor: A presente lei entrará en vigor aos vinte días da súa publicación no BOE.
Ley Orgánica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación. https://www.boe.es/boe/dias/2020/12/30/pdfs/BOE-A-2020-17264.pdf LOM
Disposición final quinta. Calendario de implantación. (2 CURSOS)
1. Á entrada en vigor desta Lei aplicaranse as modificacións relativas a:
a) A participación e competencias de Consello Escolar, Claustro e director ou directora.
b) A autonomía dos centros docentes.
c) A selección do director ou directora nos centros públicos.
d) A admisión de alumnos. Os procesos relativos aos apartados c) e d) que se iniciaron con anterioridade á entrada en vigor desta Lei rexeranse pola normativa vixente no momento de iniciarse.
2. Ao comezo do curso seguinte á entrada en vigor desta Lei implantaranse:
a) As modificacións introducidas na avaliación e condicións de promoción das diferentes etapas educativas.
b) As modificacións introducidas nas condicións de titulación de ESO, ciclos formativos de grao básico e bacharelato.
c) A titulación dos ensinos profesionais de música e danza.
d) As condicións de acceso aos diferentes ensinos.
3. As modificacións introducidas no currículo, a organización e obxectivos de educación primaria implantaranse para os cursos primeiro, terceiro e quinto no curso escolar que se inicie un ano despois da entrada en vigor desta Lei, e para os cursos segundo, cuarto e sexto no curso que se inicie dous anos despois de dita entrada en vigor.
4. As modificacións introducidas no currículo, a organización, obxectivos e programas de ESO implantaranse para os cursos primeiro e terceiro no curso escolar que se inicie un ano despois da entrada en vigor desta Lei, e para os cursos segundo e cuarto no curso que se inicie dous anos despois de dita entrada en vigor.
5. As modificacións introducidas no currículo, a organización e obxectivos de bacharelato implantaranse para o primeiro curso no curso escolar que se inicie un ano despois da entrada en vigor desta Lei, e para o segundo curso no curso que se inicie dous anos despois de dita entrada en vigor.
6. As modificacións introducidas no currículo, a organización e obxectivos nos ciclos formativos de grao básico implantaranse no curso que se inicie un ano despois da entrada en vigor desta Lei. Neste curso suprimirase a oferta de módulos obrigatorios dos Programas de Cualificación Profesional Inicial preexistentes. O segundo curso dos ciclos formativos de grao básico implantarase no curso que se inicie dous anos despois de dita entrada en vigor. Neste curso suprimirase a oferta de módulos voluntarios dos Programas de Cualificación Profesional Inicial preexistentes.
7. As modificacións que se introducen no artigo 38 desta Lei, relativas ao acceso e admisión á universidade aplicaranse no curso escolar no que se implante o segundo curso de bacharelato.
8. As avaliacións de diagnóstico ás que se refiren os artigos 21 e 29 da Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación comezarán a aplicarse no curso escolar no que se implanten os cursos cuarto de educación primaria e segundo de educación secundaria obrigatoria.