CARTAS ABERTAS DE USIE-Galicia AO PRESIDENTE DO PARLAMENTO GALEGO E AO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN CO MOTIVO DA EMENDA TRANSACIONAL Nº 27

Por medio destas dúas cartas USIE-Galicia fai un chamamento ás asociacións profesionais de inspectores, aos sindicatos docentes e da función pública e á sociedade no seu conxunto para que apoie esta iniciativa e se logre reverter este despropósito que atenta contra a necesaria independencia da Inspección educativa.

Tras o envío de ambas as cartas por parte de USIE-Galicia a Consellería reaccionou dando o seu respaldo ás nosas reivindicacións.

Faro de Vigo (26·11·20 ): https://www.farodevigo.es/galicia/2020/11/26/educacion-advierte-ley-celaa-rompe-25605349.html.

Educación advierte de que la ley Celaá rompe con la imparcialidad en la elección de los inspectores.

Román Rodríguez, ayer, con inspectores educativos.   | // XOÁN ÁLVAREZ

La Xunta ha abierto otro frente de discordancia con la nueva ley de educación conocida como ley Celaá. En este caso es por el sistema de elección de los inspectores. El conselleiro de Cultura, Educación e Universidades, Román Rodríguez, advirtió que la norma es partidista y “rompe con la imparcialidad en su elección” al eliminar la fase de oposiciones para el acceso al cuerpo e introducir un modelo de “elección a dedo” por parte de la Administración.

Así lo enfatizó tras reunirse, ayer, con representantes del cuerpo de inspectores de educación de Galicia, a los que considera “la clave de bóveda” de la innovación del sistema educativo gallego.

Etiquetas